Week vier

21 juni 2016 - Timboektoe, Mali

En dan zijn we alweer bij week vier wat gaat de tijd toch snel als je het naar je zin hebt. Het belooft weer een leuke week te worden vol spanning en sensatie. De week begon in ieder geval al goed, want het was lekker weer. Maar nu verder met wat ik zoal heb gedaan.

De maandag begon al vroeg ik werd wakker voor dag en dauw, want ik moest om 7 uur al bij de Pyramide zijn om een ochtend mee te gaan lopen. En dan hoor ik jullie al denken "Wat heb je dan gedaan??!!" nou dat zal ik van A tot Z vertellen. Het was de maandag dus eerst werd er gekeken naar wat er weg moest, omdat het niet meer goed was of wat er afgeprijsd moest worden. Daarna gingen ik achter helpen om de nieuwe bloemen te ontvangen en die te stickeren. Na het stickeren kregen de bloemen een plaatsje in de Cash & Carry. Daarna heb ik nog even meegekeken bij de kassa om te zien hoe zij nieuwe klanten in het systeem invoeren. Dit had betrekking op mijn opdracht om te zien hoe klanten worden aangemaakt en hoe dat misschien beter zou kunnen. Rond 11 uur ging ik weer naar mijn vaste plaats om daar weer verder te gaan met mijn opdracht. Op woensdag kwam mijn "Coach" ook nog even langs die zei dat ik mijn leerdoelen moest mailen en verwerken in mijn Blog, maar wat heb je aan het e-mailen als je vervolgens geen reactie meer krijgt...

En ik kan zien dat jullie het lezen, dus dan verwacht ik ook wel reacties waar ik mij aan kan ergeren en vervolgens weer kan verwerken in mijn blog. Beetje teleurstellend.

De week was weer snel voorbij en jullie zijn vast benieuwd naar wat volgende week gaat brengen, maar daar mogen jullie nog even op wachten. Last but no least waar verblijf ik deze week? Ik weet het wel!

1. Joke Noordermeer:
    21 juni 2016
    Nou Tim, ik lees je blog wel hoor!
    Goed verslag van je dag in de Pyramide. Ik vond het leuk om bij je op bezoek te zijn geweest. Nog bedankt voor je rondleiding in de Pyramide. Ook voor mij weer leerzaam.
    groet Joke