Week vijf

27 juni 2016 - Honselersdijk, Nederland

Het is weer tijd voor een nieuwe week vol nieuwe ervaringen. Ook komt mijn opdracht van mijn stagebedrijf ten einde en krijg ik er een nieuwe bij.

Deze week ben ik dus volop bezig geweest met het afkrijgen van mijn opdracht. Deze week had ik één ochtend waar ik mee ging kijken bij iemand van de verkoop. Het was een leuke ervaring en dat kwam voornamelijk doordat wij bijna continu hebben gepraat over voornamelijk verkoop. Ik heb dus veel te horen gekregen over het systeem dat ze gebruiken en waar ze zich op een gemiddelde dag mee bezighouden. Dit heeft van 9 tot 11 geduurd. Ik heb dus ook veel vragen gesteld.

Eenmaal teruggekomen op mijn vaste plek kreeg ik te horen dat ik een nieuwe opdracht zou gaan krijgen nadat ik met de huidige klaar ben. De opdracht werd mij uitgelegd en ik probeerde het zo goed mogelijk te begrijpen. Ik zal de opdracht zo simpel en duidelijk proberen uit te leggen dat het makkelijk te begrijpen is. Ik ga eigenlijk naar de cijfers kijken van alle filialen inkoop verkoop etc. Ik ga dus kijken naar wat de trend is en welke filialen hier buitenvallen. Ik hoop dat deze opracht mij een beeld gaat geven of dit iets is waar ik een vervolgstudie iets mee wil gaan doen.

Volgende week ga ik ook weer een aantal leuken dingen doen waar ik toen naar uitkeek en ondertussen alweer achter de rug heb.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade