Week Zes

4 juli 2016

Er is weer een nieuwe week aangebroken met weer een hoop nieuwe dingen die ik mag gaan doen. De maandag alleen al was historisch maar liefst 15 uur aan constante regen. Wanneer je binnen zit heb je daar natuurlijk geen last van, maar wanneer je naar buiten moet om naar een auto te lopen ben je al zeiknat. Genoeg over het weer.

De maandag begon al vroeg om 4.30 ging mijn wekker af, want we moesten om 7.00 al in Aalsmeer zijn en dat is wel even rijden met het drukke verkeer. Dan vragen jullie je natuurlijk af "Wat moet je nu weer in Aalsmeer doen?" Nou dat zal ik jullie eens piekfijn uitleggen. Ik ging in Aalsmeer kort meekijken met de inkoop en de verkoop bij de inkoop kon ik natuurlijk weer gewoon de klok zien waar ik ondertussen al wel redelijk bekent mee ben al zeg ik het zelf. De verkoop is dan weer iets anders daar kreeg ik meer te zien hoe ze weten wat  de klant gekocht heeft en hoe ver ze zijn met de order. Het was wel leuk om te zien, maar zo vroeg in de ochtend ben je niet heel erg helder moet ik zeggen.

Woensdag! Het is eindelijk zo ver ik ben klaar met mijn opdracht wat betekent dat ik kan gaan beginnen aan mijn nieuwe opdracht, die ik in mijn vorige blog heb uitgelegd. Nu komt het echte data werk en mag ik lekker mijn gang gaan met hoe ik het wil gaan aanpakken. Ik was om deze reden dan ook erg enthousiast voor de opdracht. En na een aantal dagen ermee bezig te zijn geweest vond ik het nog steeds leuk om te doen en het laat mij ook wat meer denken en dat is goed.

Donderdag kreeg in een rondleiding in de hal zodat ik mijn stage opdracht over logistiek zo goed mogelijk kon maken. Na de rondleiding had ik de tijd om de benodigde vragen te stellen voor de opdracht. Toen ik weer terug kwam op het kantoor heb ik meteen alles uitgeschreven. Het enige wat dus nog overblijft is het maken van een powerpoint presentatie.

Ik denk dat dit mijn week wel goed omschrijft het was een leuke week met veel nieuwe dingen. Volgende week heb ik mijn laatste meeloopdag en jullie komen er volgende week wel achter bij welke afdeling dit is. Je kunt het eigenlijk al raden mits je al mijn blogs goed gelezen hebt. Op het moment dat ik dit schrijf heb ik nog 8 dagen te gaan wat ik enerzijds super jammer vind, omdat ik het hier erg naar mijn zin heb. Anderzijds kijk ik er wel naar uit, want dan kan ik lekker vakantie gaan vieren. Dit is denk wel een van mijn langere blogs.