Week 8

11 juli 2016

De een-na-laatste week is aangebroken na deze week nog drie dagen en dan ben ik klaar met mijn stage. Ik heb deze periode veel nieuwe ervaringen opgedaan en dat was erg leuk. Ook kwam ik tot de conclusie dat een fulltime baan eigenlijk helemaal niet zo erg is. Het is natuurlijk officieel een stage, maar je werkt wel gewoon een volle week dus ik noem het gewoon een baan.

Ook heb ik het idee dat ik een stap dichter bij mijn vervolgopleidng ben gekomen. Ik wil nog steeds de ICT/ informatiemanagement kant op. Op sociaal gebied ben ik naar mijn idee ook wat sterker geworden. Kortom ik ben als persoon weer een stukje gegroeid.

Terwijl ik bezig ben met mijn opdracht leer ik ook weer dingen, ik leer verbanden zien en dingen die belangrijk zijn om naar te kijken wanneer je iets aan het analyseren bent.

Ik geniet nog steeds van elke dag dat ik hier zit ook al zat ik deze week 4 dagen alleen en dat gaat na een poosje wel vervelen als je niemand hebt om even tegen te praten.

Voor de rest heb ik eigenlijk niet meer wat te melden ik heb mijn laatste meeloopdag al gehad en buiten dat heb ik ook geen bijzondere dingen gedaan.

Over een aantal dagen zal mijn laatste blog er wel opstaan waarna ik nooit meer inlog op deze website tenzij ik besluit om onzin verhalen te gaan schrijven en die hier te plaatsen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade