De eerste week!

30 mei 2016 - Namikupa, Tanzania

Oke dit is mijn eerste reisblog ben benieuwd hoeveel mensen dit gaan lezen...

Mijn dagelijkse reis is over een afstand van een slordige 1,5 km waarin ik bijna alle klimaten wel zie. De reis zelf is niet geweldig interessant dus vertel ik maar gewoon over mijn stage zelf.

Mijn eerste dag was ik aanwezig rond een uur of zeven waar ik werd opgewacht door mijn begeleiders. Eerst werd mij uitgelegd  wat ik tijdens mijn stage ga doen en dat ga ik ook kort uitleggen. Mijn taak is het klantenbestand van Oost-Duitsland bijwerken en waar nodig informatie toevoegen. Na de uitleg kreeg ik een rondleiding door het bedrijf en werd ik voorgesteld aan een aantal mensen die hier werken. Ook ben ik voor het eerst in de pyramide geweest, wat ik groter had verwacht, maar het was wel leuk en interessant. Daarna werd ik voorgesteld aan degene waarbij ik op de kamer zit en gelukkig is dat een hele aardige gozer waar ik goed mee kan opschieten. De volgende dag vrijdag (mijn eerste stagedag was op donderdag 12-5) was ik de hele dag bezig met mijn opdracht dus dat is niet heel bijzonder.

Na het lange weekend moest ik vroeg mijn bed uit, want wij gingen naar de veiling in Aalsmeer en dat betekende om 06.00 in de auto zitten anders sta je in de file en doe je er zo 30 minuten langer over en daar heb je na het weekend natuurlijk geen zin in. Aangekomen in Aalsmeer kreeg ik eerst een uitgebreide rondleiding van een van mijn begeleiders. De rondleiding was heel leuk en heb veel gezien en kwam tot de conclusie dat Aalsmeer heel massaal is. De klokken verbaasde mij nog het meest aangezien die veel groter zijn dan hier in Naaldwijk. Vervolgens kreeg ik ook nog een rondleiding door de hal van het bedrijf zelf waar ik uitleg kreeg over hoe alles daar werkt en hoe zij zo efficiënt mogelijk werken. De resterende week ben ik wederom alleen maar bezig geweest met mijn opdracht. Dit zal in veel weken voorkomen wel loop ik bijna elke weeg een dag/dagdeel mee bij een andere afdeling dus daar zal ik dus voornamelijk over gaan schrijven.

Ik moet nog even uitvogelen hoe ik het beste de foto's die ik heb gemaakt hierop kan plaatsen.

Ik hoop dat jullie het met een beetje plezier hebben gelezen om het voor mijzelf leuker te maken moet ik denk slechte grappen gaan verwerken in mijn teksten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Joke Noordermeer:
    31 mei 2016
    Tim, ik werd even op het verkeerde been gezet door je kaartje en 'Tanzania'!
    Geinig. Je schrijft leuk.
    Wat is de piramide? Leg dat uit in je blog!
    Ik zie je snel als ik op bezoek kom.