Week drie

15 juni 2016 - Oduponkpehe, Ghana

Wederom een nieuwe week ben benieuwd wat ik gedaan heb. Ik heb eigenlijk de hele week aan mijn opdracht gewerkt van het stagebedrijf. En ja die opdracht heb ik uitgelegd in mijn eerste blog.

Ik weet niet meer precies wat voor weer het die week was dus helaas kan ik daar niets over zeggen. Ik kan wel wat verzinnen, maar dan word deze blog en ik niet meer serieus genomen niet dat het ooit het geval was. Ik vind het toch wel een hele prestatie dat ik schrijf alsof er daadwerkelijk personen zijn die geen docent die mijn blog lezen. Maar nu heb ik genoeg over koetjes en kalfjes gepraat dus nu wat serieuzer.

Ik had op de vrijdag een korte, maar zeer interessante en informatieve afspraak met Business Intelligence. Hij heeft mij van alles verteld over qlikview wat wordt gebruikt voor bijvoorbeeld prestatie dashboards van verschillende afdelingen. Deze worden gemaakt doordat qlikview uit alle systemen data kan halen en die verwerken in tabellen en grafieken. Dat is eigenlijk de korte simpele uitleg van hoe het werkt.

Dus als het aankomt op meer vragen stellen heb ik dat die middag zeker gedaan.

Dus kortom het was weer een leuke week en heb weer een hoop dingen gedaan.  Ben ook benieuwd welke plaats ik deze week ben ik denk dat ik iets met de  "O" ga kiezen.