De tweede week

6 juni 2016 - KwaMhlanga, Zuid-Afrika

En de tweede en de eerste complete week gaat van start. Deze week is niet zo spannend dus waarschijnlijk gaat deze blog ook niet heel spannend worden.

Aangezien aan mij werd gevraagd wat de pyramide nou precies is zal Google hier een complete en grammaticaal correcte uitleg over geven.

"In Pyramide - Floral Shopping Center kunnen bloemisten, interieurbeplanters, hoveniers, exporteurs en detaillisten hun inkopen doen. De bedrijven van Pyramide bieden u een compleet assortiment snijbloemen, tuin- en kamerplanten, hydrocultuur, accessoires, decoratie- en bloembinderij-artikelen."

Google heeft het weer mooi verwoord al zeg ik het zelf. en dan nu maar vertellen over wat ik deze week heb gedaan. Ik ben deze hele week beziggeweest met mijn opdracht vanuit het bedrijf zelf. Daar heb ik de volledige 40 uur aan zitten werken. Ik weet eigenlijk niet wat ik nog meer moet vertellen, wat ik wel kan doen is een aantal nutteloze feitjes toevoegen.

Een mannetjesnijlpaard trekt het vrouwtje aan door haar met zijn uitwerpselen te besproeien.

Heel Armenië kwam zonder internet te zitten toen een naar koper gravende Georgische vrouw per ongeluk een kabel doorhakte.

1. Joke Noordermeer:
    7 juni 2016
    Nou Tim,
    Ik lees het!! Vertel dan maar wat de opdracht van het bedrijf was!!

groet,
    Joke
  2. Tim Luykx:
    7 juni 2016
    @Joke Noordermeer Mijn opdracht van het bedrijf heb ik in de eerste blog uitgelegd...